moustache3

Thursday, October 27, 2011

Review : Real Steel

ohh lately i memang suka tengok wayang, lagi-lagi cite action omputih ni. memang syok la kan. i pegi tengok dengan si pendek paan (tak sedar i pun pendek ni). ehehe. he's actually my classmates in SMK Mohd Khalid. ktorg tgk cite REAL STEEL!

cte ni pasal robot lawan-lawan tinju la kot. robot ni semua di control oleh manusia. robot paling hebat di alam semesta nama die ZEUS. ZEUS ni lah yg org sibuk nk kalahkan.


inilah ZEUS yg jahat.


yehaaa, ini poster cite ni. bukan cite koboi ehh. hee


hero die of cos hugh jackman, yg si heroin die evangeline lilly.

paan : tyha, laki ni mcm aku penah tgk, spe eh?
me   : hugh jackman laa.
paan: aku taula hugh jackman, tpi die dalam cte ape?
me  : hmm xsure tp die jdi wolverine.
pann: pehh kau tgk cite X-MEN eh tyha?
me  : takk pun, xtau pun tu cite ape. haha.
paan: dh tu mne kau tau die jdi wolverine?
me   : ohh aku dgr org ckp. heheh. 
 yeahh bebeh, ni die robot yg comel lagi hebat. hewhew. nama dia ATOM!

part ni best, where charlie (hugh jackman) ajar ATOM tinju. seriously mmg COOL.


ohoho, budak ni comel kan? die la yg jumpe ATOM n die la yg control ATOM. die anak charlie, nme die xegt. haha.


seriously i admire gile hidung dia. hahaha. bile bengang je sure hidung kembang semangkuk tp cute sehh, kalau dpt anak mcm ni, memang i peluk cium cium die. ahahhaa.


part ni dah last-last. bile ATOM ni lawan without any machine, semua die follow pergerakan tinju si charlie. mgm awesomeee! ehh ehh tgk anak aku tu, terselit kat tengah-tengah. haha. comel macam i kan? huahaha.

ohh bintang untuk cerita ni ehh. hmm ce teka ce teka? 5 star and this is like seriously! cite ni xbosan n best nak mati. pegilah tengok eh korg? i memang tak faham kalau orang cakap cite ni xbest. sebab cite ni best giel kot. i sampai terdiam tengok cite ni, tak pernah2 i terdiam cmni.

si paan asyik jeling-jeling i.
me    : kau ni dah kenapa paan? jeling aku je manjang?
paan : takk, aku pelik asal kau tengok cite ni diam je? 
me   : kan orang tgk wayang mmg senyap, kau je memekak.
paan : xdelahh, tapi orang gelak kau diam jee. asal xgelak semua?
me   : aku terkesima dohh tengok cite ni, best gile. lepas tu budak tu comel sgt. mcm nk peluk2 je.
paan : terima kasih tyha.
me   : yang kau perasan dh kenapa? aku ckp budak tu, bukan kau comel.
paan: alaahh memang aku comel mcm budak tu, kau je xnk mengaku. ahhaha.
me   : sudahlah kau, malas aku nk melayan. haha


haa tu lah keje ktorg berdua, asal jumpa gaduh, asal jumpa gaduh. hahaa. thanks paan teman aku tgk cte ni :)