Sunday, October 30, 2011

Nikah and Malam Khatam Al-Quran

on 29/11/2011 anak sedara belah ayah kahwin, this is the 3rd wedding in this year in my dad's family. nxt month ade the 4th wedding. semua nak kahwin this year. ahhaa

nikahnya afta solat jumaat tapi our family lambat sbb pgi2 adik i sekolah so ktorg gerak BP ptg jumaat. sampai2 dah nikah. haha

Alhamdulillah, dengan sekali lafaz je. hebat lelaki sekarang. cehh. hehe. ktorg sampai je pengantin dah ade atas pelamin. ahaha.

Photobucket

ni sanding main-main je. sje nk tunjuk baju. esknye baru sanding betul-betul

Photobucket

mak spe la tu, sampai-sampai terus jadi gossip girl. ahha

Photobucket

ececehhh, peminat tegar najwa latip katanyaa. hahaa. xde mknenye. ni czin yg pling rapat dgn ana. memang gossip pasal najwa latippp je stiap kali jumpe, mentang2 satu sk dgn najwa latipp. ahaha


then malam pulak ade Majlis Khatam Al-Quran. 

Photobucket

opss tgk tu spe yg khatam Al-Quran? sempat posing budak ni.

Photobucket

tak ikut tema budak ni. org hijau die pink tiba-tiba. haha

Photobucket

ni namanya photo gedik. haha. org bce doa i posing gedik.

Photobucket

couzin-couzin belah ayah yg comel-comel belaka. ohh i mmg buat majlis ni mcm majlis i, sbb tu xpkai baju kurung. hahaa. xsenonoh.

Photobucket

untunglahh ade dimples kan? dh mcm siblings kan kan ktorg? tu czin i. Syahirah. atas setahun drpd i, studied  in UiTM Shah Alam but stay in Cairo, Egypt :)