Wednesday, May 9, 2012

while waiting for the bus pergi seksyen 7 dtg, i dduk dekat bus stop tgk org lalu lalang. kebetulan in front of me ade satu bas rapid utk pusing satu uitm.

mas   : tyhaaa! tu wanie tuuuu! dia panggil kau dlm bas.
me     : haa mne2? hahhaa. haii wanie (menjerit sambil lambai2 tangan)
wanie : haiii! aku kne pergi kelas (mulut dia cakap i dpt baca eventhough tak dgr)
me     : alaa kesiannya, aku otw nak pergi makan ni (sambil tangan tunjuk isyarat suap sesuatu dlm mulut)
suddenly fone i vibrate, rupanya wanie call!
me     : ye sayanggg?
wanie : tyha aku rasa lain tgk kau kt luar, aku kt dalam bas :(
me     : laa kenapa mcm tu wanie?
wanie : yelah selama ni aku pergi class masa asasi dgn kau. naik bas semua dgn kau tau tak?
me     : alaa jgn ckp mcm tu, xpe lah rezeki kau dkt law, aku dkt corporate. so xpela :)
wanie : hmm yelah..
me     : lama doh, tak berbual dgn kau. bila nak keluar ni?
wanie : a'ah, aku pun rasa mcm tu, jom lahhh kita keluar.
me     : boleh, cuti seminggu tu aku balik lewat sikit kita keluar eh?
wanie : okay set! aku rasa aku xbalik cuti seminggu ni. byk kerja.
me    : yeke, xpelah kau dekat je. aku JB jauh, kne balik kalau tak rindu.hehehe.
wanie : hehe, yelaahh.
me     : kau demam ke? mcm xsihat je?
wanie : a'ah, dri semalam aku demam, xtaulah kenapa.
me     : makan ubat tau, jaga kesihatan and jgn sedih-sedih tau.
wanie : okay, aku pergi class dulu tau. take care beb <3
me    : take care too wanie :)

after end call....
mas  : kenapa wanie nmpak mcm nangis je?
me   : xlah dia demam. kesian dia.
mas : demam tu mmglah aku nampak tp mula2 tak pulak nmpak mata tu mcm berair.
me  : yeke? janganlah mcm tu, aku pun sebak dohh bila bestfriend lain course dgn aku :(
mas : alahh xpe, relax je. rezeki kita xtau kan.
me : hmm yelah okay.


 take care and be a good lawyer sayang! nnti kau defence aku bila aku buat slaah. haha. jangan lupa jemput aku bila dah kawin dgn iqbal nanti. heehe. ;')