Thursday, February 9, 2012

Hafiz - Aisyah Part 2

jomm continue cerita psal cousin i kawin. hihi. bersanding hari Sabtu. 


rombongan belah lelaki (belah i lah)


(today's theme : Champagne)


dimulakan dgn bismillah dan disudahi dgn Alhamdulillah. hihi


alolololo tomeyyy, nmpak sgt ibu dh nak cucu tu. lek bu, 5 tahun lagi eh eh ehhh? hahaha


seri pengantin


ni Dato' ape bnde ntah. i xtau nme dia. haha


ni Datin Wan Abe isteri dia. haha, nama dia i xtau pun, sje je letak Wan Abe. jgn marah datin, nnti kne jual. hihihihi



what is the different between this two photos? hahaha


makan berdamai 


haha, LOL ;P


finelahhh, bila tang muka i je, mesti ade cahaya lah ape lah. haha #takpuashati


yang baju coklat ni semua adik beradik ibu i. semua perempuan. yg lelaki dh meninggal, sakit. :'(


sedih dlm gmbar angah xde :(


ni lah ghupe cousing cousing kiteng, awak pilih lah mne yg berkenang ni hati. (dh mcm bahasa perancis. haha)

mlm tu, dkt rmh makcik i, after selesai tolong-tolong n prepare utk wedding belah lelaki i sempat main stethoscope cousin i. hihi. thanks ani for lending me your stethoscope.


siapa ade sakit demam ke batuk ke, selsema ke bole jumpa DR FATIHAH. tp klau sakit hati n sakit jiwa tak boleh lah kot. hehe

Alhamdulillah, semuanya berjalan dgn lancar. belah perempuan lah, belah lelaki belum lgi. stay tuned and jgn lupa mengundi tauu! ckp bajet pengacara dlm Maharaja Lawak. hihi