moustache3

Tuesday, August 23, 2011

Legasi My Space dah berakhir kott


gile ahh, dulu saya ade myspace laaa. wewwwitttt. hahaha. friends approximately 2000++ (a'ah mmg aku xpopular punn) tapi setiap minggu remove org yg merepek meraban so at the end tinggal 1079 members je yg mendiami myspace saya. hehe

dulu semua org ade myspace kan kan? tapi sorry la skrg ni dh xde org main myspace sehh. semua main FB JE skrg. in the future xtaula keluar ape pulak. 


huahahhahaa, ni lah mashitah ahmad n nur fatihah razat time muda-muda dulu. comel tak comel takk? haha


semua org boleh teleng agaknye bile tgk i punye picture. hehee


fulamaaakkk, putihnye saya? anda tak percaya? saya lagi tak percaya. ahaha. ni edit lebih sgt ni, tu yg putih sangat. macam kucing pulak aku tgk muke aku time ni. haha


 ni masa kursus dkat UTM JB. hahaa. tgk muke ikin yg comel tuu. sblh i meesam ehh tak ketinggalan, shee pun ade. ahhahaa


ee budak-budaknyaa muke akuuu! muke tahan berak pun ade.



miehehehhee, muke nak suci je, dulu i memang gedik skit ngn shee. tp skrg pun always gedik. haha


gemuk kann mse dulu? gemuk tak gemuk sgt laaa, tp berisi dari skrg.


commnt tis pixca i'll tag u? 

hahahahahaaaaaaaaaaaaaaa. ni mmg nk gelak gile gile ni. mne aku ceduk ayat ni woiii. kesian english teacher i time ni. broken english!

dulu memang kelakar laa, xsangka skrg dah 19years old sehh. Alhamdulillah, dah xde dah pixca pixca, rawrrr, grrrr, away, rarely online, shayang shayang. hahahaa. terbelit lidah kalau nk menyebut.

"terima kasih sbb view sayep punyew blog, sayep rase terharu shangat-shangat" hahaha


OKAY BYEE