Thursday, June 30, 2011

A WALK TO REMEMBER PART 3

yeayyy, after dh penat shopping, elehh baru permulaan kot. ehhee. perut sume dah wat team keroncong la plak. s'pore susah nak cari tmpat mkn HALAL bole tak! seriously susah mlainkan korg pgi food court yg majority malay. MCD n KFC xpyah ckpla. korg bole pkir sndri okay? but if teringin sgt nk mkn mcd u guys bole mkn Filet-O-Fish ke or something yg vege laa.

tp ktorg dh biase mkn MCD plus kt m'sia brape byk plak MCD kn? so we need something different. so selepas membelah "NEX" ke sana ke sini at last dpt la tmpt mkn ni. yummy yummy :)


Yeahh babyy, LAKSA TRIVIA :)


EWAHHH, hahahaa,


okay ni muke kebulur. dah tau sgt dahh, hhahaha



Self - service okayy?


ni dah knape? hahaa. lawak plak.


bia betul si ninie ni? byk gile mkn? haha


yela kn, model la ktekan, nk mkn pun kne pose mcm ni. hahaa



okay saya bukan model. cehh. ahaha


ni ikin pye, nmpak sedap? yeahh mmg sedap yoooo

it cost us around 4O SGD je. alaa murah je kn? tapi bile convert to MYR mmg mcm tett laaa. RM80++ hehee.

lek ahh ibu selalu pesan

"kalau along hbiskan duit dkt mkn, ibu tak kesah pun. klau shopping ibu marah" hehehee

ily ibu :)