moustache3

Wednesday, April 13, 2011

" salam, yaa dpt 3.__  tp xdpt dean. sorry :( "
this message was sent to my mum n my dad when i got the result. i was dissapointed bcos i didn't get DEAN for my 2nd semester. cos i target i dpt DEAN. tp alhamdulillah meningkat thn last sem. so i was expecting my parents mcm upset dgn my result until i met my father at his office.....
ayah : npe sedih je?
me   : yaa xdpt dean. :(
ayah : laa xpela atleast 3pointer right? ayah xksah pun result along as long as sume lulus n xpyah repeat.
me   : wwwwwohhhhhhhhhhh, sporting gila bpak aq (ckp dlm ati) yela, tp ibu dh janji nk beli fone bru if yaa dpt dean.
ayah : mmgla, tp nk wt cmne, xde rezeki lg kn? yg pnting bersyukur atleast awk 3 pointer. law is one of the course yg tough so along dpt 3pointer 2 dh alhamdulillah, org lain nk kejar 3pointer pun susah.
 me  : hmm okay okay. ayahh oh ayah :)) (tersengih mcm kerang busuk)
ayah : yee, nk ape?
me   : hehe, nk duit! haha. nti nk bwk ana ngn udin pgi lunch.
ayah : nk bpe? (smbil tgn kluarkan wallet)
me   : xksah. hee
ayah : nahhh, drive safely (fuhhhh, bg gua RM50 dude) ahaha
me    : hee. okayyyy. tocheh tocheh.

my mom pye respond plak sng je, pegi wat sujud syukur, even xdpt dean awk dpt 3pointer. okay la tuuu. xpe last sem kne study hard lg, thn dpt pye.  i mcm nk tye "ibu ade pluang x dpt fone baruuuuuuu?" tp membatalkan niat sbb tkot ibu kasi penumbuk. hehe.

*congrats to all foundation student yg dpt dean n of cos yg xdpt dean mcm i keep on trying guys! ibu pesan "EGT! JGN TINGGAL SOLAT! klau blajar A tp solat x A, Allah nk bg DEAN pun malu :) "