moustache3

Tuesday, March 22, 2011

mesti ade yg pelik npe moods i this week back to basics kn? actually nk ckp yg i nk teringat kisah dulu2. hee. so now im introducing my AWAN NANO.

*spe yg pnah dgr lagu Hafiz-Awan Nano, taula ape mksud AWAN NANO 2. hee.


wewittt. this is my mom n my dad in their wedding day. xsilap 3/11/1991
so this year genap dorg dh kwin selama 20 years old. alhamdulillah lme dah. congrats ibu n ayah.

fulamaaaakkkkk, kalah siti pye wedding wohh. cantik gile ibu! love u <3

ibu cerita ayah dgn ibu kenal mse dkt stadium bola sepak, hebat x? dua2 minat bola babes, gempak habis. hee. tp ayah segan2, adik ayah which is my uncle la yg kepoh2 thn usik my mom, thn ape ag, bertukar fone number laa. wewitt. hehee. ibu dduk KL, ayah dduk JB, jauh wokk, cmne la dorg cntact kn? mesti ayah slalu trun KL. hee. Congrats ayah sbb berjaya mendapatkn ibu daripada tgn kekasih ibu yg lama! hahha. pdn muka kau, spe suruh msuk minang ibu aku lmbt,. hehehe.

* penah tgk picture pkwe ibu, tp xpnah knal, agak2 ayah spe la kn! ayah readers my blog ke? cecehh, ade yg dh cuak 2 hehe.