moustache3

Saturday, September 4, 2010

hello bloggers and followers!


"tyha where hv u been"

this type of question shee tye dkt fb, than meesam n arief pun ask a same question. hee. soryy guys, lately i was too busy with my assignment, sketch, test, presentation. urghh, too packed. nk online pun mcm berat hati, tdo pun smpi mengigau. penat punye pasal. and know what now i got cough n flew. yeayy! raya ni sakit. xpnah raya sakit, assignment punye pasal sakit terus, haishh, :) btw, balik raya this sunday. besttt! rindu dkat my parent, siblings, n my car, woot woot. muahhh. hehe. but balik raya klini myb x meriah sgt la cos naik cuti raya i ade final exam. arghhhhh! WTFish! kene bce buku, no more 'dendang perantau' 'balik kampung' songs for me. hehe. sbr jela en. wht eva it is i would like to wish u all SELAMAT HARI RAYA. boom boom kebabommmm! hah siap mercun sekali. Maaf Zahir Batin mane tau tyha ade wat slh. terkasar bahasa n type sumthing yg korg xsuke in my blog. soryyyy :( thanks for the followers tht always support me <3