moustache3

Saturday, May 8, 2010

 EXAM TIME!!

 me n shee dh lme suspicious dgn mamat bju kuning (gemuk) and spect guys (handsome) dorg meniruu ouhh. ishh. skit hati gua. org kt dpn, die ckp kt blkg. org ke blkg, die pun tgk paper, knon jwb ahh. bla ahh. poyo.
me   : kalau hati aku kebal, dh lme aku tgkp 2 org uh. tp aku tkot xde bukti
shee : 2 la pasal,kalau mak aku ade sng skit nk tgkp.
me   : ishh, sbr jela. kang nth jd ape.
shee : mesti die aim kite dok. elak balik ni keta mak aku die cabut tayar, letak batu bata je. ahaha keta kau masuk gaung! hahahaa
me   : hahaha. aduyai. xtahan xtahan. 

thn i roundla, sje nk pastikan dorg xtiru lg. harap muke je hnsome tp meniru. geram aku. hahaa. i dduk blkg dorg, sbelah i ni gang dorg gak. tp baik skit kot. nth ahh. ahhaa. nme die antah, stiap kali i jge mesti die paling talkative, senyumla, angkat tangan, thn bile i tye knpe die ckp xde pape. ade ke patut? buat penat kaki aku je. nk ngorat ckp! hahha. thn die bisik kat i..

antah : dorg meniru ahh
me     : hah? sure?
antah : sure. tp shhh.(suddenly laki 2 org yg meniru uh pandang i ngn antah, i pun sje je ah gelak2)

oke student. please sit down first until ur paper is collected!!! cik syarifah amani jerit. hahah.
i ngn shee dh ready nk collect paper ahh ni. thn suddely smpi kt mamat antah.

me     : oke, bak la paper.
antah : boleh, tp nk number fone!
me     : hah?
antah : nk number fone la!
me     : hahaha. gile ke? gatal. xnk ahh
antah : alah, bagi jela.
me     : no, bg tau DR MAD kang. ahahhaa.
antah : ouh okeoke. hahahaha

DR MAD uh coordinator UITM jb. bpak shee ahh. takut kau ngn DR MAD. hahahahaa. antah antah.